Sunday 4 December 2011

'RED' & me

MOTIP KASI KUA INI GAMBAR DULU???

tak lengkap rasenye jika tidak bagitahu satu DUNIA bahawa AKULAH PENCINTA MERAH...*hah
xcye..akan aku buktikan~

MERAH ITU AKU !!
Hah kan aku dah gtau.aku ngn MERAH memang serasi besama...
mungkin sbb aku terlalu sukekan merah,sampai g mane2 je pkai baju yg same..hihihi..*padahal xde modal
nak beli baju merah lain...

MR. NYU & INCIK STRAWBERRY
hah ni la binatang peliharaan aku ngn sahabat baik nye..
COMEL BUKAN??? *comel3 :)
ni pemberian kawan baik aku time F2 sampai matrik.
name nye hurmmmmmm ??????*tetttttt.............. (-_-)

HAK MILIK AKU SEPENUHNYA
ni antara barang2 aku yg berwarna merah
tgkla yg tengah2 tu..pencil box nama nya..
start aku guna dr zaman matrik dulu sampai sekarang dia setia berkhidmat untuk aku..
lame kan??kan2 *lalalala~

biala orang cakap merah ni sesuai ngn org kulit gelap je..npe aku cakap camni, sbb ade hamba Allah pernah gtau dulu..tapi aku ttp suke jgk :P
tak kira la kite suke warne ape pon, yg pasti masing2 ade warne febret masing2
so, xperlula nak kutuk kate warne itu dan ini tak cantik...
setiap manusiakan tak same minat nye..
ye dop???? :)

No comments:

Post a Comment