Monday 5 December 2011

BUAH HATI KU SAKIT

sedih sangt2 sampai meleleh air mate bile buah hati kesayangan jatuh sakt petang td..
salah satu ORGAN dia tak berfungsi T_T
apa salah dia sampai dia jatuh saket
sedangkan dia selalu berkhidmat untuk aku
banyak jasa dia pada aku
npe mesti kau saket wahai buah hati ku
kau tau kan betapa penting nye diri kau untuk aku hidup sebagai student
tanpa kau, aku akan terpinga2
untuk mencari pengganti baru amatlah tidak mudah sbb aku tak mmpu :(
janganla kau sakit2 lg
plizzzzz
aku sangat sayang kan kau
PERCAYALAHHHHHH !!!!!


I LOVE U
menurut kata pakar, organ yg tak berfungsi itu ialah "MICROSOFT OFFICE".
tak berfungsi maknanya tak leh "RUN"
tp sekarang dia semakin pulih :)
rase bahagia sangt
malam ni leh la tidur sambil peluk BUAH HATI sy..hihihi

No comments:

Post a Comment