Thursday 1 December 2011

BACK TO DECEMBER

wah3 dah masuk ujung bulan pon kan...jap je mase berlalu...
bile bulan pon dah ade d hujung maka dengan secara rasminye pon, aku kini berada d penghujung SEM 5.wah silonok3 :)
maksudnye d cini jua, aku dah nak masuk SEM6 n akan abiz blaja tidak lame lg...berplus2 keseronokkan aku nmpknye..*senyum melebar sampai ke tinge
over kan???kan3???*angguk jela~
d penghujung sem ni la aku kene berjuang habis-habisan untuk menyiapkan segala urusan yg bertimpap2 lalu menghempap diriku...*ohhhh lagi sekali over..tetttt...........
memang tersangt banyak keje yg kene siapkan..hah Jumaat nih dah ade satu "projek besar" kene present..tp aku baru start mlm tadi...hua3 :D
budak CEMERLANG mmg begini kot....*cemerlangkah saya???
oke2 moh kie same survey ape yg ade pada bulan yang berangka 12 ni...

1. sewa PAID!!
2. bil bulan 11(tenet, letrik) also PAID!!
3. perkakas dapur dah BELI!!
4. REJECTION *petang smlm gua kene reject..malu sehhhh -_-




5. hujung bulan masih mencari CALON.*jeng3

alamak2 bulan 12 ni agak2 ape bakal jd ek....UNPREDICTABLE tol..huhuhuhu :)
tunggu dah see saja ya!!!
chow lu yeeeeeeeeeeeee :)



No comments:

Post a Comment